Followers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

#aflahaliajunior #AyraMedinaAflah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 10, 2015

F:A:M

Im so blessed to have these two person in my life
Ibu and Amir

Ibu,
we tend to disagree more than we agree
as i grew up, i always disagree with almost every decision Ibu made for me. ade je bende nk protes..ade je bende xpuas hati..I always thought that she loves my brother more than she loves me..
but, she was always there when i needed her. i misjudge her. i always thought that she will never agree with me. but the truth is that, she is a considerate person. Ibu adalah seseorang yg boleh dibawa berbincang. Now i know that, if Ibu tak bising2 dlu, aku takkan jadi siapa aku hari ini. i messed up during my SPM, but she believed in me. Still send me off to college..sampai lah hari ni..i almost finish my master. Sorg sorg je Ibu tanggung both me and my brother. Ape kami nak, kalau bende tu perlu, mesti ibu belikan. Even handphone yg xbrape perlu ni pun, ibu yg upgrade kan.
Tak tau la ape akan jd kalau Ibu xde. I dont know where i am now if i dont listen to her. I promise myself that i will try to be a good daughter as possible. Even when im married, i will always be ur daughter <3 p="">

Amir,
Ya ampunnnnn la hai adik sekor ni! dari kecik asyikkkkkkkkkkk la bergaduh! shari kalau xgaduh, xsah! ade je bende yg xpuas hati. Amir ni dr kecik dlu, slalu dpt ape yg die nak. Unfair! haha! and rase xfair when im the one yg kne sapu sampah, kemas, mop sume..die xpyah..tp bile da besar ni, die pun buat jugak sume tuh! Amir ni sgt pandai masak! dpt that gift from Ibu kot. Ibu pandai masak. Skrg ni Amir buat degree kt MMU Cyber. so dekat je la kami ni. He is sooooo active in SRM la..ini la..itu laaa..this Oct, die nk g berlayar..naik cruise..program under Kementerian Belia & Sukan..dah byk achievements he got. I am superbly proud of him!
skrg ni, ade masalah..cari die. nk nangis pun cari die. die la yg pujuk..die la yg bg nasihat..he's always there for me..bile xde duit pun pinjam kt die..hahaha! 

byk la sbb..why they are superbly important to me..
Terima Kasih Allah..for giving me Ibu and Amir.

Lya

No comments:

Post a Comment